Foglalási, fizetési és lemondási feltételek

A visszaigazolásban bekért előleg határidőig történő megérkezése után egy e-mailt küldünk a foglalás visszaigazolásáról, amely időponttól a foglalás jogszerűnek minősül. A foglalás írásbeli visszaigazolásunkat követően válik garantálttá.

A foglalás garantálásához 50% előleg megfizetése szükséges, melyet ezen visszaigazolás megküldésétől számított 48 órán belül kell megfizetni.  Az előleg fizetése kizárólag banki átutalással történhet, SZÉP kártyát nem fogadunk el.

Amennyiben a visszaigazoláson szereplő dátumig nem érkezik meg az előleg, foglalásod semmisnek tekintjük, és automatikusan töröljük.

Az előleget a következő számlaszámra várjuk:

dr. Horváth Judit Zita
1091 8001 0000 0127 2390 0004
UniCredit Bank

Megjegyzésként kérjük a foglaló személy nevét és a foglalás időpontját feltüntetni.

Az előleg megérkezéséről és a foglalás visszaigazolásáról e-mailt küldünk. Foglalása ezt követően válik garantálttá.

Ha ezt a visszaigazolást a díj kifizetését követő 24 órán belül nem kapja meg, kérjük, hogy az hello@lombvisegrad.hu e-mail címre küldje el erre vonatkozó jelzését.
A teljes szállásdíj előleggel csökkentett részét és a kaució fennmaradó összegét az érkezés előtti 14. napig kell megfizetni átutalással. Az utalás beérkezéséről visszaigazoló emailt küldünk. A szállásdíj tartalmazza az idegenforgalmi adót, melynek összege 480 Ft/fő/éj.
Kaució egységesen: 75000 Ft! A kaució a szállásdíjon felül fizetendő és összegét legkésőbb a távozást követő 2. munkanapon maradéktalanul visszautaljuk, amennyiben az ingatlanban nem keletkezett kár.

Lemondási feltételek részletei:

A lemondást minden esetben írásban kell közölni a hello@lombvisegrad.hu
email címen.
Minden foglalás kötbérmentesen lemondható az érkezést megelőző 30. napig.

14 napon belül a szállásdíj 50%-a kifizetendő.
7 napon belüli lemondás esetén a teljes szállásköltség kerül kiszámlázásra.

Késedelmes lemondás vagy a Vendég lemondás nélküli (no show) meg nem érkezése esetén vendégházunk a befizetett előleget kötbérként kezeli.
A weboldal foglalási rendszerében kitöltött adatok helyességért a Vendég vállal kizárólagosan felelősséget. A nem megfelelően kitöltött foglalási kérvényeket nem áll módunkban elfogadni.

Ha valami miatt az Ön által előre lefoglalt időszak vége előtt távozik a szállásról, nem áll módunkban a szállásdíjat csökkenteni, visszafizetni.

Bejelentkezés:

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a hatályos jogszabályok értelmében, a 2021. szeptember 1-jét követően Magyarországon szálláshelyszolgáltatást igénybe vevő minden vendég törvényben meghatározott személyes adatait a szálláshely-szolgáltató okmányolvasón keresztül a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA) továbbítani köteles.

A rögzítendő adatok: családi és utónév; születési családi és utónév; születés helye; születés ideje; vendég neme; állampolgárság; anyja születési családi és utóneve (ha az azonosító dokumentum tartalmazza); személyazonosító vagy útiokmány azonosító adatai, harmadik országbeli állampolgár esetében a vízum vagy tartózkodási engedély száma, a beutazás időpontja és helye.

A rögzítést a Lomb Visegrád minden vendége az érkezést megelőzően, a Vendégem szoftverrel, online, önmaga végzi el, a vendéglátótól kapott link segítségével.

Amennyiben a bejelentkezés legkésőbb az érkezésig nem történik meg, úgy a vendégház elfoglalását vendéglátó megtagadja, a befizetett foglalási díjat pedig kötbérként kezeli.

VENDÉGEM szoftver alkalmazása

Az adatok rögzítésének módja: távolról a vendég által.

A VENDÉGEM szálláshely kezelő szoftverben lehetőség van arra, hogy a vendég a saját mobiltelefonja használatával maga olvashassa be az okmányát, vagy rögzítse a 14 év alatti vendégek adatait. Az érkeztetés előtt a szállásadó meggyőződik (pl. videóhívás során) a rögzített adatok hitelességéről, amelyek az érkeztetést követően bekerülnek a VIZA rendszerbe.

A funkció működéséhez a foglalásokat előzetesen rögzítjük. Ezt követően, a VENDÉGEM szoftver az érkezés előtt néhány nappal kiküldi az előzetes vendég adat-rögzítésről a tudnivalókat. A szálláshely-szolgáltató ezt az automatikus e-mailt az érkező vendégek részére továbbítja. A vendég első lépésben – ha még nem tette meg -, letölti a mobiltelefonjára a VENDÉGEM alkalmazást, majd az előzetes adatrögzítés során beolvassa okmányának adatait. Az előzetes adatrögzítés során beolvasott adatok szerkeszthetőek, javíthatóak. A 14 év alatti vendég adatai kézi bevitellel is rögzíthetőek. A rögzítést és mentést követően a vendég adatai bekerülnek a VENDÉGEM szoftverbe. A vendégadatok sikeres rögzítése esetén az okmányolvasás státusza a szálláshely-szolgáltató felületen „Rendben” állapotúra változik.

A vendég által megadott adatok ellenőrzése a szálláshely-szolgáltató felelőssége.

Jogszabály felhatalmazása alapján a szálláshelyszolgáltató jogosult elkérni a vendég személyazonosító okmányát, a vendég pedig köteles azt bemutatni. Amennyiben a vendég nem működik együtt az adatok ellenőrzésében a szálláshely-szolgáltató a szálláshelyszolgáltatást megtagadja.

A szállás délután 15:00 óra után foglalható el.

A vendég a törvény által előírt kötelező sikeres adatrögzítést követően egy kódot kap, mellyel a bejárati kapun elhelyezett kulcsszéfet tudja érkezés után kinyitni. A bejutás érintkezésmentesen történik.

A vendég előzetesen kérheti, hogy a szálláshely-szolgáltató, vagy megbízottja az érkezéskor jelen legyen. Ez esetben az érkezés várható idejéről a vendég a szálláshely-szolgáltatót az érkezést megelőzően legalább 72 órával értesíti.

A vendégház foglaltságának függvényében tudja biztosítani a korai érkezés lehetőségét. Az ezzel kapcsolatos esetleges díjakról és feltételekről e-mailben nyújtunk bővebb információt.

Távozás:

A szálláshelyet az elutazási napon 11:00 óráig kell elhagyni.

A vendégház foglaltságának függvényében lehetséges a későbbi távozás, az ezzel kapcsolatos esetleges díjakról és feltételekről emailben nyújtunk bővebb tájékoztatást.

A vendég előzetesen kérheti, hogy a szálláshely-szolgáltató, vagy megbízottja az távozáskor jelen legyen. Ez esetben az távozás várható idejéről a vendég a szálláshely-szolgáltatót az távozást megelőzően legalább 72 órával értesíti.

Egyéb foglalási információk:

A Vendég foglalásával (előleg befizetésével) elismeri, hogy az alábbi foglalási, módosítási és lemondási feltételeket megismerte, és azokat elfogadja.

A vendég harmadik félnek nem jogosult tovább adni az általa lefoglalt szolgáltatást.

A szállást kizárólag az előre leegyeztetett létszámmal lehet igénybe venni.

Ha az érkezők létszámában változás történik a foglalásnál megadotthoz képest (többen vagy kevesebben jönnének), akkor azt kérjük mielőbb írásban jelezni, hogy a házat megfelelően készíthessük elő.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég foglalását indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Szolgáltatással, a Weboldallal, vagy a foglalással történő bármilyen visszaélés esetén.

Visszalépés, módosítás a LOMB Visegrád részéről:

Fenntartjuk a módosítás jogát. Előfordulhatnak előre nem látható események, mint pl. csőtörés, áramszünet, extrém időjárási körülmények, vendég által okozott kár. Amennyiben tudomásunk van a problémáról, értesítjük a vendéget és törekszünk arra, hogy adott időpontban hasonló színvonalú és paraméterekkel rendelkező szálláshelyre átfoglaljuk. Ha nem tud megtörténni az átfoglalás, vagy a vendég nem fogadja el a felkínált lehetőséget, a teljes vételárat haladéktalanul átutaljuk, illetve közös megegyezés alapján vendég kérésére későbbi időpontban biztosítjuk a nálunk tartózkodást.

A szolgáltatás lefoglalására kizárólag 18. életévüket betöltött személyek jogosultak.